• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • diensten telesecretariaat

Resultaten voor

Diensten telesecretariaat - België

België
  1. TELEPARTNERS

    België

    B2B telemarketing door ons telemarketingbureau biedt u een belangrijke ondersteuning in het verkoopproces. Wilt u uw markt op een snelle en efficiënte manier bereiken ? U heeft een prachtig product en wil dit door uw klanten of prospecten laten ontdekken ? U wenst uw accountmanagers of adviseurs te ondersteunen en hen hun tijd zo efficiënt mogelijk laten besteden ? Dan is telemarketing een aangewezen tool. Telepartners is voor u de oplossing! Onze activiteiten : kwalitatieve afspraken voor uw adviseurs, boeken van inschrijvingen op cursussen en evenementen, opvolging van uw mailings, opvolgen van debiteuren, database updating, versturen van mailings, opleiding van uw telemarketeers, …

  2. SEBECO

    België

    Wat zijn de diensten van SEBECO CALL CENTER? Professioneel klantencontact is en blijft voor elk bedrijf van cruciaal belang. Daarom wil SEBECO CALL CENTER u graag helpen om elk klantencontact te verbeteren, zodat uw klantenrelaties er wel bij varen. Zo leggen wij ons toe op de volgende opdrachten: opvangen van uw overflow 24uur/24uur, uitbouwen van uw service- en/of helpdesk, opvangen van campagnes en e-commerce respons, enquêteren van uw marktsegment, verzamelen van informatie voor uw marketingdatabase, werven van nieuwe klanten, verdiepen van uw one-to-one relatie met uw klanten, verkopen van uw producten.

  3. RINGPHONE

    België

    Ringfoon heeft zich door de jaren heen geprofileerd als volwaardig telesecretariaat partner voor zowel de medische sector als naar bedrijven toe. Door onze ruime ervaring en ons uiterst professionele Online Agenda zijn we één van de koplopers op de Belgische markt. Onze operatoren zijn de hoofdreden van succes. Ze zijn allen vast in dienst - er wordt niet met interims of stagiaires gewerkt - professioneel, discreet en viertalig. Onze diensten : Ringfoon Telesecretariaat, TranScriptie van dictaten, Tarieven Telesecretariaat, Telefoon permanentie, B2B Telemarketing, Ringfoon Online Agenda, …

  4. ASSETS

    België

    Telefoonpermanentie en office support voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Kleinschalig en persoonlijk inbound contactcenter waar sinds 1987 stem en service elk telefoontje sieren. Telefonisch onthaal is het 'gezicht' van uw bedrijf/praktijk/organisatie. Niemand houdt ervan om op een antwoordapparaat of wachtroutering terecht te komen. Daarom is Assets voor u de oplossing in outsourcing van uw receptie. Opgestart in januari 1987 als eerste Vlaams telesecretariaat weten we als geen ander wat een positieve impact een vriendelijk telefonisch onthaal heeft. Telefoneren is dan ook een Kunst !

  5. AT24

    België

    AT24 Telesecretariaat biedt u de meest uitgebreide oplossingen voor uw telefonisch onthaal en dienstverlening. Wordt u niet graag gestoord tijdens uw familiale activiteiten of tijdens de raadplegingen? Wenst u niet te worden geconfronteerd met de administratieve en financiële gevolgen van een administratief personeelslid? AT24 heeft ook voor uw bedrijf of praktijk de gepaste oplossing!

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. SOLUTEL

    België

    Huisartsen, specialisten en tandartsen worden vaak telefonisch gestoord tijdens hun consultaties of huisbezoeken. Meestal om simpelweg een afspraak vast te leggen. Ons medisch telesecretariaat is hiervoor dé oplossing. Ook bedrijven, vrije beroepen als starters worden geconfronteerd met het probleem van telefonische bereikbaarheid. Want het is niet altijd vanzelfsprekend om het telefonisch onthaal intern te organiseren. Dé oplossing: het telesecretariaat van Solutel - uw betrouwbare partner.

  2. OFFITEL

    België

    Reeds 20 jaar zegt Offitel het met een smile! Telefoontjes plegen of ontvangen, ervaart u dat als een tijdrovende bezigheid? Dan kan u een beroep doen op de telefonische diensten van Offitel. Naargelang de aard van de opdracht kunnen uw klanten of patiënten ons bellen (inbound) of bellen wij hen (outbound). Offitel is de vriendelijke stem die de afspraken voor uw praktijk regelt. Dankzij de online en publieke agenda beheert u vlot uw agenda en kan u het opvangen van telefonische oproepen overlaten aan uw professioneel telesecretariaat. Al méér dan 15 jaar is Offitel dé referentie op het vlak van telefonische dienstverlening. Onze medewerkers zijn meertalig en behandelen met de glimlach al uw vragen! Offitel werkt conform het Iso 9001-kwaliteitssysteem, uw garantie voor een correcte service!