• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • klantenbinding

Resultaten voor

Klantenbinding - België

België
  1. MIFRATEL

    België

    Waarom het contacteren van uw klanten aan een contactcenter overlaten? Heel eenvoudig. Een contactcenter is specialist in het contacteren van mensen. Klanten bellen, mailen, schrijven is onze job, dag in dag uit. Onze agenten weten er dan ook alles van. Ze krijgen voortdurend opleiding, zijn op de hoogte van wat er vandaag bij de mensen leeft en weten daardoor als geen ander hoe uw klanten te overtuigen.

  2. MKKM

    België

    Het bedrijf MKKM, is een Dienstverlener, en actief in de sector Communicatie. Het is tevens aanwezig in de sectoren klantenbinding, en advies aan bedrijven. Het is gevestigd in La Hulpe, België.

  3. PRAXIS MANAGEMENT CONSULTING GROUP

    België

    Het bedrijf PRAXIS MANAGEMENT CONSULTING GROUP, is een Dienstverlener, en actief in de sector Raadgeving aan bedrijven. Het is tevens aanwezig in de sectoren opleiding van personeel, Coaching van teams en groepen, risicomanagement van bedrijven, en klantenbinding. Het is gevestigd in Liège, België.

  4. Z-APP

    België

    Het bedrijf Z-APP, is een Dienstverlener, en actief in de sector Communicatie. Het is tevens aanwezig in de sectoren sms-dienst, en klantenbinding. Het is gevestigd in Liège, België.

  5. FREEDELITY

    België

    Het bedrijf FREEDELITY, is een Dienstverlener, en actief in de sector Gegevensanalyse. Het is tevens aanwezig in de sectoren klantenbinding, en beheer van databanken. Het is gevestigd in Nivelles, België.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. ADVINCI

    België

    Het bedrijf ADVINCI, is een Dienstverlener, en actief in de sector Direct marketing - adviesbureaus. Het is tevens aanwezig in de sectoren klantenbinding, en e-marketing. Het is gevestigd in Bruxelles, België.

  2. OPTIMY

    België

    Het bedrijf OPTIMY, is een Dienstverlener, en actief in de sector Informatica - software voor de handel. Het is tevens aanwezig in de sectoren Software ontwikkeling, sponsoring en onderzoek van klantenbinding, project management, en project management software. Het is gevestigd in Brussels, België.

  3. UNICEF BELGIQUE

    België

    Het bedrijf UNICEF BELGIQUE, is een Dienstverlener, en actief in de sector Sociale diensten. Het is tevens aanwezig in de sectoren Opvoeding - organisaties, Opvoeding - organisaties, en sponsoring en onderzoek van klantenbinding. Het is gevestigd in Bruxelles, België.

  4. CALUX

    België

    Sedert 1995, het oprichtingsjaar, is Calux thuis in de wereld van het poederlakken. Dankzij de sterke organisatie en een goed kwaliteitsbeleid is Calux in staat om kwalitatief hoogstaand lakwerk aan te bieden aan zijn klanten. Calux profileert zich vooral als een industriële elektrostatische poederlakkerij. Calux streeft naar een wisselwerking tussen de eisen van de klant en de klantentevredenheid weergegeven in onderstaand schema. Het kwaliteitsmanagementsysteem omvatten processen voor besturingsactiviteiten, het beschikbaar stellen van middelen, het realiseren van het product en het meten, analyseren en verbeteren ! Dit resulteert in Goede prijzen Héél hoge flexibiliteit Vertrouwen Klantenbinding

  5. AMAZON INSURANCE

    België

    Amazon Insurance is een agent van verzekeraar Baloise Insurance. Al 25 jaar zijn we de vaste verzekeringspartner van premium automerken en leasingmaatschappijen. Onze oplossingen op maat staan garant voor een sterke klantenbinding. Dankzij onze autoverzekeringen genieten de klanten van onze partners een optimale bescherming voor bestuurder, passagiers en voertuig. Met onze oplossingen kunnen ze op één en dezelfde plaats terecht voor de aankoop, het onderhoud, de herstelling en de bescherming van het voertuig. Daarenboven bieden onze verzekeringsproducten en -diensten onze partners cross en upsell mogelijkheden.

  1. MULTI-VALUE

    België

    Multi-Value: Verbeteren door meten & coaching Klantenloyaliteit verhogen en daardoor financiële resultaten verbeteren Grotere klantenloyaliteit Betere gemiddelde transactiewaarden Meer customer advocacy We helpen u bij het verschaffen van inzichten rond de tevredenheid van uw klanten en bouwen actieplannen om klantenloyaliteit te verhogen. Hierdoor verbetert de ervaring van uw klant doorheen alle customer touchpoints met betere financiële resultaten tot gevolg. Vraagt u weleens naar de mening van uw klanten? Concrete, aantrekkelijke vragenlijsten Social media integratie op POS Complaint management We plaatsen een kiosk voorzien van een tablet op uw verkooppunt en verzamelen zo in real-time klantengegevens. Waarom Multi-Value? Het versterken van de klantenbinding De gemiddelde besteding doen stijgen Meer promoters rond uw merk verzamelen Is uw business nationaal of internationaal? Spreekt u over clicks of bricks? De juiste ervaring aan uw klanten aanbieden is steeds het ultieme doel.

  2. HORMANN

    België

    Op de markt van de bouwelementen is de naam Hörmann vandaag de dag een begrip op het gebied van garagedeuren, huisdeuren, kozijnen en aandrijvingen voor woning en industrie. De Hörmann-groep is op dit vlak dan ook de grootste aanbieder in Europa, dankzij tientallen jaren bestendige groei van een familiebedrijf in het teken van vernieuwing, kwaliteitsgarantie en klantenbinding.